Pizsamaparti

Van annál jobb, mint a barátodnál tölteni az éjszakát..? Természetesen! Az éjszakát nála töltötte a többi barátnőjével! A pizsamapartik a tinilányok kedvencei. Neked is tetszeni fognak. A legjobb dolog a tervezésben az, hogy igazán kreatív lehet a téma kiválasztásakor. Hogy megkönnyítsük a választást, összegyűjtöttünk néhányat a legjobb ötletek közül az ilyen típusú partikhoz:
1. Spa party - válassza ezt a témát, és hagyja, hogy a lányok öltözzön fel és pletykáljon egész éjjel. A szájfény, az arcmaszkok, az illatos gyertyák, a körömlakk és a könnyű frissítők, hogy a vendégek ne maradjanak éhesek, elengedhetetlenek az ilyen típusú partikhoz.
Fűszerezheti a spa partit, ha úgy dönt, hogy egy sötétben világító spa partit rendez! Kapcsolja le a fényeket, és hagyja, hogy a neonszínű pálcikák bevilágítsák az éjszakát. Természetesen az ilyen típusú partikról nem hiányozhatnak: világító filcek a pólók színezéséhez; neon körömlakk; világító tetoválások; világító szájfény.
2. Fél a művészettel - ha a lánya rendkívül kreatív, és szeret rajzolni, varrni vagy kézzel készíteni mindenféle dísztárgyat, szervezzen neki egy művészeti partit. Tervezzenek vele együtt néhány saját készítésű játékot, amit a barátaival együtt csinálhat. Például:
- tervezzenek egy képkeretet - egyszerűen vegyenek egy egyszerű, olcsó keretet, amelyet a lányok maguk festhetnek és díszíthetnek, ahogyan szeretnék
- díszítő flip-flopok - ezek a flip-flopok egy másik olcsó termék, amelyet a kis hölgyek szeretni fognak művirágokkal, masnikkal és műékszerekkel díszíteni. Ha a móka véget ér, egész éjjel járkálhatnak bennük
- a ruhamarkerek segítségével a lányok egyedi pólókat készíthetnek. A barátaik pólóit is díszíthetik, hogy kézzelfogható emléket állítsanak a nagyszerű szórakozásról
- egyedi naplók - hétköznapi füzetek/naplók, színes kivágások és masnik segítségével minden lány elkészítheti saját, különleges, egyedi naplóját
- barátsági karkötők - vásárolj színes moulinét, és add oda a lányoknak, hogy egyedi barátsági karkötőket készítsenek egymásnak, amelyeket később kicserélhetnek
3. Filmest - a fantáziadús gyerekek számára szervezzenek filmestet, ahol nemcsak filmeket néznek, hanem maguk is készítenek egyet. Mindössze annyit kell tennie, hogy adjon nekik egy eszközt, amellyel felvehetik a filmet, néhány jelmezt és dekorációt, a többit pedig a gyerekek maguk csinálják. A nappalit mozivá is alakíthatja popcorn és kóla bárral.
4. Egy zenei éjszaka - összpontosítson gyermeke kedvenc előadójára, állítson össze egy lejátszási listát, és hagyja, hogy a vendégek egész este énekeljenek. Versenyeket is szervezhet, például:
- az ajakmozgások szinkronizálása az énekes énekével
- karaoke
- táncverseny, ahol a vendégek megpróbálhatják a legjobban utánozni a kedvenc klipjükben szereplő összeállítást
Élelmiszer a pizsamapartira
A pizsamaparti általában hagyományos ételeket, például pizzát, chipset, chipseket, szeletelt zöldségeket, szénsavas italokat és édességeket tartalmaz. Ha azonban kissé kreatívabb falatkákat szeretne felszolgálni, gondoljon az előkészítésre:
- bagel vicces arcokkal - vágjuk félbe a bageleket, kenjük meg vajjal, majd adjunk a gyerekeknek lekvárt tubusban, és utasítsuk őket, hogy rajzoljanak vicces arcokat a szendvicsekre
- pihentető italok - vizet, epres tejet, gyümölcslevet és csavart szívószálat biztosítunk
- aranyos formák - használjon különböző formájú süteményformákat a szendvicsek kivágásához
Valószínűleg a reggelit is felszolgálja majd vendégeinek, így ehhez az étkezéshez is van számodra egy ajánlatunk néhány ötletet:
- mosolygós palacsinta - készítsen adagokban palacsintát, tejszínhabot, csokoládépelyhet, koktélcseresznyét, csokoládészirupot, apróra vágott pekándiót, kolbászt és egyéb feltéteket, amelyek szemként, orrként és szájként szolgálhatnak a palacsintán. Hagyja, hogy a vendégek díszítsék őket, ahogyan szeretnék
- gyümölcs rágcsálnivalók - Vágjon fel gyümölcsöket, például ananászt, banánt, epret, szőlőt, mandarint, almát, helyezze őket egy fatálcára, és tálalja a reggelihez
Játékok és tevékenységek
A barátság biztosítótűi
Amire szükséged lesz:
- biztosítótűk különböző méretekben
- gyöngyök különböző színekben, formákban és méretekben
Hogyan készítsünk egy egyszerű barátságos biztosítótűt:
1. Válasszon 4-6 gyöngyöt.
2. Helyezze őket egy biztosítótűre.
3. Óvatosabban zárja be a biztosítótűt.
4. Hordozd magaddal a táskádra, sapkádra stb. csíptetve.
Hogyan készítsünk egy összetettebb biztonsági tűt:
1. Készíts 10 egyszerű barátságtűt.
2. Vegyünk egy nagy biztosítótűt, és fűzzünk rá 10 egyenes biztosítótűt.
3. Óvatosan zárja be a biztosítótűt.
4. Vigyük magunkkal.
Hálás székek
A játékban:
Állítsunk fel egy kört a székekből, eggyel kevesebb széket használva, mint ahány játékos van. Egyesével minden játékos elmondja, hogy miért hálás, például: "Hálás vagyok a barna szememért"." "Hálás vagyok azért, hogy az emberek farmert hordanak"."Hálás vagyok a pirosat viselő emberekért"."
Amikor egy játékos elmondja, hogy miért hálás, minden játékosnak, aki nem rendelkezik az említett tárggyal vagy tulajdonsággal, azonnal le kell ülnie. A felsorolt tárgyakkal rendelkező játékosoknak meg kell küzdeniük a helyükért. Aki hely nélkül marad, kiesik a játékból, és az a játékos, aki utoljára ült le, elmondja, hogy miért hálás.
A játék során elvehetsz székeket a gyerekektől, hogy egyre kevesebb legyen belőlük, amire le lehet ülni.
Szellem a kertben
Ha besötétedik, vigye ki a vendégeit. Válasszatok ki egy gyermeket, hogy legyen egy Szellem, és állítsátok fel őket egy fix helyen-alapon.
A játék megkezdéséhez a Léleknek hangosan vissza kell számolnia az órákat (első óra, második óra stb.). Tizenkét óráig). Ez idő alatt a többi játékos elrejtőzik... Tizenkettőig számolva a Szellem elkezdi megkeresni a megmaradt játékosokat. Ha a Szellemnek sikerül valakit megtalálni, a megtalált személynek gyorsan a bázisra kell futnia, hogy megkapja a dibs-t. Ha a Szellem megérint valakit, mielőtt a játékos elérné a bázist, az a személy kiesik a játékból. Továbbá, aki látja a szellemet, kiálthatja, hogy "LÉLEK A KERTBEN"! Fuss el!", hogy figyelmeztesse a többi játékost.
Süket telefon
A játékban:
1. Mindenki üljön körbe.
2. Az egyik személy úgy kezdi a játékot, hogy kitalál egy vicces, hosszú mondatot, például: "A lila tehén a legelőn ül, füvet eszik és szőlős tejet ad"."
3. Ezután a kezdő személy suttogja a kitalált mondatot a mellette ülő játékos fülébe.
4. A játékosok felváltva suttogják egymásnak a mondatot.
5. A körben lévő utolsó személynek hangosan el kell mondania, amit hallott.
Nevezd meg ezt a hangot
Amire szükséged lesz:
- CD népszerű dalokkal
- zenelejátszó
A játékban:
Kérje meg a gyerekeket, hogy üljenek le, kapcsolják be az első dalt, és hagyja, hogy a játékosok kitalálják a címét! Adjon egy kis díjat mindenkinek, aki helyesen kitalálja a dal nevét, vagy jegyezze fel a pontokat, és a végén jutalmazza meg a legtöbb pontot elért személyt.
Fogd el a zászlót
A játék célja az ellenfél zászlajának elfoglalása és a bázisodra szállítása.
Előkészítés:1. A játék előtt jelöljön ki egy legalább 1,5 m x 1,5 m-es játékteret a füvön vagy otthon .
2. A mező közepén húzzon egy határvonalat, hogy kettéossza azt. Ezután válasszunk el két "börtönt" a két végén (ezek lehetnek tárgyak, például egy fa, egy pad stb.).).
3. Keress két zászlóként használható tárgyat, és helyezd őket a mező közepére.
Hogyan kell játszani:
1. Osszuk a gyerekeket két egyenlő csapatra, nevezzük meg mindkét csapatot, és kérjük meg őket, hogy álljanak fel egymással szemben a pálya középvonalánál.
2. Mielőtt az igazi játék elkezdődik, minden csapatból egy személy megfogja a zászlóját. Elkezded visszaszámolni a 3 percet, hogy a pálya közepétől 100 lépésen kívül bárhová a te oldaladra állítsd. Mindkét zászlónak legalább részben láthatónak kell lennie (nem lehet elrejtve egy lyukban, egy halom levél alatt stb.), és a zászlóknak láthatónak kell lenniük.).
3. Amikor a zászló kihelyezésének ideje lejárt, egy felnőtt jelzi a játék hivatalos kezdetét. Mindkét csapat néhány játékosának meg kell próbálnia betörni az ellenséges területre, elfoglalni a zászlót, és visszaszállítani a határvonalakon át a csapata pályájára - mindezt anélkül, hogy az ellenfél elkapná. Más játékosok ugyanakkor őrizhetik a saját zászlójukat, de legalább 25 lépés távolságban kell maradniuk tőle. Csak akkor tudnak közelebb kerülni, ha az ellenség az említett 25 lépésnél rövidebb távolságra közelíti meg a zászlójukat.
4. Bármely játékos, akit ellenséges területen kapnak el, bebörtönözhető, feltéve, hogy az ellenfél elég sokáig tartja őt, hogy azt kiáltsa: "Elkapva, elkapva, elkapva!!". A "foglyot" ezután a kijelölt börtönbe kell kísérni.
5. Amíg a fogoly lábbal vagy kézzel érinti a börtönt, addig a csapata egyik tagja megmentheti. Ehhez azonban a játékosnak át kell törnie a "börtönbe" anélkül, hogy az ellenfelek elkapnák. A megmentő egyszerre csak egy foglyot tud megmenteni. Amikor a megmentő "eltiporja" csapattársát, mindketten ideiglenes védettséget kapnak, ami addig tart, amíg vissza nem térnek a saját pályájukra.
6. Ha egy játékosnak sikerül elfoglalnia az ellenfél zászlaját, akkor azt a saját pályájára kell vinnie. Ha az ellenfelet elkapják, mielőtt ez megtörténne, a zászló visszakerül a helyére. A játék addig folytatódik, amíg valamelyik csapat el nem kapja az ellenfél zászlaját, vagy amíg a kijelölt játékidő le nem telik.
7. Az a csapat nyer, amelyik elfoglalja az ellenfél zászlaját. Ha egyik csapat sem jár sikerrel, az nyer, akinek több foglya van.
Alternatív változat:
Engedélyezze a csapatoknak, hogy elrejtsék zászlóikat, hogy azok ne legyenek láthatóak, de a pálya vonalakkal kijelölt területén legyenek. Ezután mindkét csapatból egy-egy játékost elkísérnek az ellenfél pályájára, hogy megnézzék, hová rejtették el a célpontot. Ettől kezdve felderítő lesz, akinek az lesz a feladata, hogy elmagyarázza a csapatának, hová rejtették el a zászlót, és hogyan lehet megszerezni.
Ez a változat jobb a fákkal szegélyezett területeken vagy a házon belül.
Világító játék
A játékban:
1. Ezt a játékot kint kell játszani éjszaka.
2. A kezdés előtt osszon ki mindenkinek egy fáklyát, és válasszon ki egy személyt, aki a Berk lesz.
3. Berek álljon a bázisnak kijelölt helyre, és számoljon hangosan 30-ig. Ez idő alatt a többi játékos elrejti. A fáklyák kikapcsolva maradnak.
4. Amikor Berek befejezi a visszaszámlálást, meg kell találnia az elrejtett embereket, és le kell pecsételnie őket egy fényszalaggal.
Alapelvek/fajták:
Az alábbi szabályok bármelyikét használhatja, hogy a játékot könnyebbé tegye (fiatalabb játékosok/kisebb csoportok számára), vagy hogy nagyobb kihívást jelentsen (nagyobb gyerekek/nagyobb csoportok számára):
- egy standard verziót játszanak, amelyben a következő körben az első vagy az utolsó játékos Berk lesz
- berek csak arra használja a fáklyát, hogy megtalálja a többi játékost, nem pedig arra, hogy lecsapjon rájuk. Berek a játékosok megérintésével kell a játékosokat leigazolnia.
- játsszák le a játékot, és utasítanak minden játékost, hogy maradjanak ott, ahol már megadták a játékjogukat. A játékosoknak be kell kapcsolniuk a fáklyáikat, hogy a többi játékos láthassa őket, akik el tudják engedni őket.
Szépségszalon
Készítse elő az asztalokat, székeket és cikkeket, amelyeknek a szépségszalonban kell lenniük. Hozzon létre több pontot különböző feladatokkal (manikűrpont, hajfestési pont, hajformázási pont stb.).). Ahhoz, hogy minden zökkenőmentesen menjen, szüksége lesz egy második felnőtt vagy tizenéves gyermek segítségére.
Hajszínező pont:
Használjon sampont vagy törlőkendőt a vendégek hajának színezéséhez. Készítsen több színt. Készítsen elő több színezési lehetőséget (kiemelés, teljes színezés stb.).). Ez a pont jól helyezkedik el a mosogató közelében.
Hajformázási pont:
Hozzon létre egy olyan pontot, ahol a buliba járók kérhetik, hogy a hajukból érdekes frizurát készítsenek. Készítsen elő néhány lehetőséget, mint például fürtök, egyenesítés, göndörítés, copfok, lófarok, kontyok stb.
Manikűr és pedikűr pont:
Állítson fel egy olyan pontot, ahol a gyerekek a kezükről és a lábukról is festhetik a körmüket. Különböző színű körömlakkokat kínálnak, speciális körömmatricákat is vásárolhat, amelyekkel minták vannak.
Smink pont:
Ezen a ponton készítse el a kozmetikumokat, amelyekkel a gyerekeket festeni fogja. Rúzsok, szemfestékek, szempillaspirálok, púderek, szemceruzák, amit csak akarsz.
Masszázs pont:
Kínáljon gyermekeinek pihentető masszázst. Használjon illóolajokat és testápolókat hozzá.
Csipkerózsika
Válasszon egy személyt, aki Csipkerózsika lesz. A személy lefekszik a padlóra vagy a kanapéra, és úgy tesz, mintha aludna. A többi játékos feladata, hogy énekléssel, viccekkel, vicces hangokkal stb. felébreszti (megnevetteti) az alvót. Amikor Csipkerózsika végül nevet, feláll, és megválasztja utódját.





